Over and Out.

Hej.

Sitter nerkrupen i min säng, som jag alltid gör när jag bloggar känns det som.

Dagen på jobbet gick bra.
Vi har laddat upp ordentligt med bröd inför helgen, känns bra.
Jag är helt ärligt ganska otaggad inför helgen på jobbet. Jag brukar inte vara det. Jag jobbar alltid med Anna. I morgon har hon ledigt och jag ska jobba med Suzanna.
Det ska bli skoj!

På söndag är kära lilla Anna tillbaka. Då ska vi dansa och sjunga.

Idag efter jobbet gick jag till Partillebo Hallen där jag och flera andra nära och kära kollade på Ystad när de VANN, stort.

I morgon missar jag första matchen men hinner se den som går senare runt 18.00.
Efter jobbet kommer mamma och hämtar mig. Så ska vi hem till mormro och morfar där de andra är. Vi ska kolla på matchen allihopa.

Idag har Calle och Patric skrämt upp mig på jobbet.
De sa att det fanns "fina" bilder på mig från Allums vårfest...
Så elakt. Jag vet att jag inte gjorde något dumt, men är ändå orolig.
Varför?

Jaja...

Idag blev jag på glatt humör när jag pratade med en jobbarkompis som tittade förbi i bageriet några gånger.
Det var intressant att höra hans "ungkarlshistoria". Från ungkarl till gift man, snart pappa.

Så pratade vi lite om famtiden, om vad jag ska plugga m.m.
Jag är lite velig. Men som han sa, "gör det som känns rätt för stunden".

Sant.

Nu ska jag dricka upp mitt te och sova.
Här kommer en härlig låt, lyssna och njut.






oasis - champagne supernova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0