Snart....

Åker vi....

Nu är klockan mycket. Och min kropp börjar ge mig signalerna "Jessica Szanto ska sova nu".

Är hemma hos Christiansen.
Har precis valt ut en bok att ha med mig från deras boksamling. Det blev en bok på engelska av Marian Keyes.
Therese och Helen har inte valt ännu.

Idag körde jag och Therese ut till Hålanda efter jobbet. Vi åt god mat och drack kaffe. Sedan körde vi hemåt, fast i varsin bil.
Bilen var jätte ren och fin innuti. Pappa hade städet den för oss :)

Jag är så snälla föräldrar, de ställer banne mej upp jämt. Nu lånar de trotts ut sin bästa bil till mig hela veckan. Tack...

Sedan åkte jag hem till mig för att packa ihop allt. Innan jag körde hit så passade jag på att tanka upp bilen.
I morgon bitti beger vi oss. Vi har laddat med massa bra musik.
Jag har tagit med mig mitt trådlösa internet, så det blir bloggande under veckan med bilder m.m ;)

Vi ska försöka filma en del också. Förhoppningsvis fångar vi kanske upp en eller flera vurpor, haha.
Men nu ska jag krypa ner och sova.

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0