Underbart solklart.

Nu är klockan 22.00.
Det betyder att helgen är över, över.
Fy sjutton vad fort det går.

Men oavsett hur fort helgen har gått, så har den varit alldeles perfekt.

Jag har varit hemma i Hålanda. Vi har utnyttjat vädret och solen en hel del med långa promenader.
Mamma, farmor och Zantos var och kollade på min match igår. Sedan åkte vi hem till Hålanda. På utsidan sitter pappa och njuter av solen med hundarna Pepsi och Max.

Han har fixat lite kaffe som vi ska ha med oss till Dalen.
Mamma gör i ordning lite baguetter med goda pålägg.
Sedan beger vi oss.

Sedan när vi kom fram dukadevi upp med filten på berget. Sedan satt vi där i solen och bara njöt av att våren var på väg.
Helgen har som sagt varit lugn och sansad.



























Jag vill inte åka hem. Jag vill inte jobba.
Jag orkar inte åka hem. Jag orkar inte jobba.

Jag är inte deppig. Bara lite sugen på att vara ledig lite längre ;)
Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0