Ge mig semester!

Jag är trött,trött,trött...

Känner mig sliten,grå och ganska uttråkad just nu.
Jag vaknade upp till en grå himmel och regn.

Just nu har jag krypit ner i soffan efter frukost.
Jag och mitt duntäcke i soffan,underbart.

Här ska jag ligga en stund. Men sedan ska jag ta tag i alla mina "måsten".
Ghaa...alltid är det något.

Men snart behöver jag inte tänka på sånt.
Jag kommer inte behöva vakna upp till en ruskig kall novemberdag.

För om 1 vecka är jag i Goa.
Om 1 vecka vaknar jag upp i Indien med mina tjejer.
Där kommer jag ta dagen som den kommer och bara njuta av det.

I morgon ska jag och Anna fika efter jobbet och skriva en ordentlig packlista.
Häromdagen var jag i Hålanda för att hämta lite "sommar"-kläder.

Nu börjar det kännas på riktigt.





Klassresa Turkiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0