lyxig singelkväll.

Du kommer precis ut från omklädningsrummet på jobbet.
Du har jobbat 6-16 på en lördag. Du är trött och lite sliten.
I butiken varndrar 16728328 kunder.

Stress, barnskrik, vagnar som krockar, scannrar som piper....ja du vet.

I morgon ringer klockan på 5 igen. Alltså blir det en väldigt lugn kväll.

Haha...deppig?
Men vet i vad. Jag löste kvällen ändå.

Min kväll skulle bestå av räkor, färsk baguette och aoli. Lovley.
Men jag gjorde en liten "deal" med mig själv.
Jag skulle ut och ta en redig powerwalk innan lördagsmyset.

Och det började inte så bra...
När jag kommer hem från jobbet bestämmer jag mig för att kika liet på debatten som går på tv:n.
10 minuter senare somnar jag sittandes i soffan.
Sedan vaknarjag 20 min senare kall, frysen, trött.
Jag är enormt nära på att krypa ner under filten och somna.
Men jag är en stark kvinna!
Jag tar all kraft jag har och ger mig ut i det kalla, blåsiga Sverige!

När jag kommer hem blir det en varm dusch och sedan detta...






Nu kommer jag somna som en ängel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0