Min "vinter-lista" 2010.

Varje höst är det samma sak.
Vad behövs inför vintern?

Den listan innehåller allt möjligt varje år.
4 vanliga punkter brukar vara:

*Stövlar
*Vinterjacka
*Mössa
*Halsduk

Det bränner gott i plånboken!

För en gångs skulle är jag ute tidigt när det gäller stövlar.
Men det blev mer än planerat. Istället för 1 par vinterstövlar blev det 1 par Converse, 1 par mc-kängor, 1 par höga stövlar och 1 par varma goa stövlar med klack(för kalla snöiga kvällar inne i staden).

Men som sagt, skor får man aldrig för mycket av. True.

Nu är jag på jakt efter vinterjacka. Jag söker en stor varm och mysig.
Jag spanar var dag...

Förövrigt är det 2 månader kvar tills jag och tjejerna sticker till Goa.
Det ska bli så otroligt skönt att bara fly från gråa Sverige till värmen och lugnet.

"Stränder, en kall öl, tunna luftiga kläder, lite go musik och massa skratt".
Sweet.

Nu väntar vi bara på att få våra visum, sedan är jag lugn :)



Kommentarer
Postat av: Goofy

Sticka mössa och halsduk :D

2010-09-15 @ 08:31:19
URL: http://stylebyjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0