Pictures!

Min förkylning vill ej släppa, seeeeegt.

Men men.
Nu ska ni få se lite bilder på mitt projekt hemma i lägenheten.
Jag har som sagt målat och slipat alla mina sängmöbler. Från början var allt i någon typ av hederlig bok eller ek.
Jag var nu ute efter något mer i "shabby chic"-stil.
Möblerna har jag målat 3 gånger. Sedan har jag slipat dom "slitna". Det var väldigt noga att få fram alla mönster i möblerna, det blir så fint :)

Nu är jag äntligen färdig, och det blev bättre än jag trodde!
Nu går allt perfekt ihop med mina två vita byråer.
Här är resultatet mina vänner




Målarfärg + riskakor = sant.



första grundmålningen.



Här fick jag sova i 2 nätter. Är faktiskt lite stolt eftersom jag lufte upp denna madrassen själv från sänggaveln, och den är 180 cm i bredd! Yeah.





Målningen snart klar!



Sedan var det bara att börja slipa...



KLART!



Myspys.










Kommentarer
Postat av: Anna

Gud så fint det blev! Du har verkligen talang :) Hoppas att allt är bra med dig annars.

Kram.

2010-09-18 @ 12:32:26
URL: http://annasmyckeform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0