För det regnar här...

Klockan är runt 20.00. Kom hem från stan för en stund sedan. Hade en mysig fika med Therese.


När jag kommer hem fixar jag all min tvätt.
Sedan blir jag sugen på gröt.
Så jag ställer mig i köket och gör lite gröt.
Det var så gott och det känns bra med lite varmt i magen.

Idag sov vi länge och åt en härlig frukost ihop.
Jag var så trött igår kväll. Det hade blivit många långa dagar på rad på jobbet.
Känner mig sliten.
I morgon är det jobb igen, ska jobba i frukten.
Sedan är det helg. På kvällen ska jag ut tänkte jag.
Usch...vet inte vad jag ska ha på mig.

Är galet sugen på att åka till Hålanda. Känner att jag vill vara där så mycket som möjligt innan jag åker.

1 ½ vecka kvar, galet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0