Några timmar kvar.

Tjo!

Ligger här hemma i Hålanda.
Jag går igenom packning om och om igen...
Så länge jag har Pass och bankkort löser sig det mesta.

Jag har haft en underbar helg med nära och kära.
Mamma har lagat en av mina favoriträtter i lördags när vi hade folk här.

Mamma och pappa har tagit hand om mig hela helgen, framförallt mamsen.

Det var jobbigt att säga hej då idag till Jossan och Therese, usch.
När jag kommer hem får jag ett otroligt fint medelande på FB av Jossan.

Hej min bästa vän!
Jag kunde inte säga detta förrut av anledningen att jag antagligen hade behövt mer än 1 timma för jag hade gråtit så mycket! Det jag vill säga är: du kommer nu att åka på din livs resa! Du kommer att stöta på problem, du och de andra tjejerna kommer i vissa fall att inte komma överens, någon av er kommer kanske bli sjuk och göra så ni får skjuta på en händelse ett par dagar, du kommer att längta hem hysteriskt vissa dagar, önska att du hade din mamma, pappa, syster, bror eller till och med mig med dig, du kommer känna att allt är hopplöst och du kommer under resans gång vilja åka hem! Men det är allt det här som kommer att göra att allt det roliga ni gör kommer bli minnen för livet, upplevelser och erfarenheter! Skulle inte allt det där tråkiga inträffa så skulle du inte uppskatta det som faktiskt är bra! Jag önskar just nu att jag inte gick i skolan! Hade jag inte gjort det så hade jag åkt med! Önskat verkligen att det hade kunnat vara så! Men ha det nu toppen bra! Njut av exakt allt men glöm absolut inte av att du är min allra bästa vän, jag hoppas att jag fortfarande kommer vara din bästa vän när du kommer hem! Saknar dig som bara den redan! Önskar att det var maj redan haha! Lova att du hör av dig! nästa gång vi reser så är det tillsammans :) massa stora kramar älskar dig det vet du :)


Denna texten slår det mesta!
Allt stämmer! Du är så bra, så bra!
Tänk om alla hade en vän som du.

Självklart kommer du alltid vara nr. 1 tösa lilla!



Kommer att sakna dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0