Drömmer mig bort...

Tjo!

J
ust nu sitter jag vid mitt köksbord. Åt middagen här.
Detta gör jag aldrig annars. Sitter aldrig här själv och äter. Det blir antingen vid soffan eller i sängen med mitt grymmebord.
Men jag fick ju som sagt min frys igår, och då var jag tvungen att möblera om. Nu känns det mer mysigt att sitta här helt enkelt, like.

Medans
jag sitter här drömmar jag mig bort lite.
Kollade precis flygbiljett till Bali i januari. Det suger i hela kroppen!
Nu är jag inne och kollar på utbildningar. Har kontaktat en snubbe som är från Sverige, men som numera bor på Bali. Han och hans fru tog sitt pick och pack och drog. Nu har de båda bra jobb, hus och barn där nere. Trevligt, trevligt.
Jag är dock inte inne på samma grej. Jag söker bara ett jobb.


Men men,  det är bara dagdrömmande. Jag har precis kommit hem.
Dags att jobba på och göra som en kär vän sa till mig på Bali "Just go with te flow".
I morgon är det jobb 11-19 på special. Sedan 19.15 hämtar Sunkan upp mig, dags för fotbollsträning igen, yeah!
Nu ska jag packa alla träningssaker, borsta tänderna...ja ni vet. Alla kvällsrutiner.
Gjorde föresten lite asiatisk mat idag! Fast en lite nyttigre variant. Galet gott! ried rice with chicken. Då blir det god matlåda till jobbet i morgon.


Avslutar med ett av de bästa, Secondhand Serenade. Denna gången blev det låten "Stranger".
over and out, Jess.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0