Happy, happy......happy.

Har kurat ner mig i sängen. Klockan är mycket, måste nana. I morgon kallar jobbet!

Idag var jag, mamma, Viktor och farmor iväg och handlade på förmiddagen. Vi åkte bland annat till Orienthuset. Där handlade jag en massa spännande saker. Jag kan inte glömma den asiatiska maten, så jag handlade massa bra saker för att koka ihop några favoriträtter. Like.



Min födelsedagspresent från familjen.


Sedan åkte vi hem till mig. Viktor och Patric hjälpte till att bära upp en frys som jag fått av mamma och pappa. Det ska bli så skönt att ha mer plats!
Sedan åkte vi och hade lite mysig fika hos mormor och morfar.
Jag fick lite fina saker från dom. Lite frysta saker(till min nya frys såklart) 1 låda kantareller och 4 lådor krabba som bara är att tina. Mumma!



Frysen...goett!


Sedan nu på kvällen var det dags för första fotbollsträningen. Jag hade lite, lite ångest för att träna, eftersom jag inte har legat i hårdträning direkt under dessa 4 månader i Asien.
Men träningen gick förvånansvärt bra! Klart jag blev trött, men trodde jag skulle klar det sämre :) Yeah!
Det var galet roligt att springa på planen igen, har verkligen saknat det + att tjejerna.
Mår så bra nu....

 
Finally!



I morse, en go promenad på ängen. Glada Pepsi!



Denna söta bilaga fick morfar med när han köpte en tidning. klockren!


Mer skrivande blir det inte nu! Ska nana.
Nästa inlägg ska jag förmodligen skriva om helgens bravder.



Don't forget the food! Skriven till mig själv, av mig själv.


Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0