Energi & värme i 18 grader.

Efter en lång dag på jobbet blev jag hämtat av världens bästa vän Jossan.
Vi körde in till Haga där vi handlade lite godsaker som vi skulle värka i oss hemma hos Jossan.
Väl hemma hos henne möts jag av hennes barn Imse och lilla Mexes som nu blivit en stor kattunge.

Jag hade en enormt mysig kväll, trotts att det var lite jyligt i lägenheten :)
På tisdag ska vi på bio, soft.

I
morgon är det jobb mellan 6-15. Sedan bär det av in till staden för att kika lite julklappar.

Nu är jag i alla fall nöjd och belåten eftersom jag har haft lite kvalitétstid med Jossan. Full med energi och värme!
Det kan man aldrig få för mycket av gott folk.

Nu ska jag nana, klockan ringer snart!
Suck...måste se till att lägga mig mer i tid. Ett nyårslöfte? Yeah!

Over and Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0