Finally!

Efter mycket om och men i jakten på en varm go vinterjacka har jag nu bestämt mig.
Det blev en Svea "Smith" jacka med färgen army.

Så till vintern kommer jag banne mig inte frysa.
Min förra Svea är det bästa jack-köpet jag gjort, så kommer inte att ångra mig.

Sedan fixade jag mitt hår lite igår också.
Det blev olika nyanser av "violett"-hållet. Är nööööjd.

Gillar läget just nu. Händer nya spännande saker.
I januari är det dags att klippa navelsträngen, bye bye ICA.
Kommer kännas ruskigt konstigt.

Nu ska jag söva.
Jobbat 6-20.30 idag. Har sovit totalt 9 tim på 2 dygn.
Det känns nu, haha.

Men i morgon börjar jag inte förens 12, och då ska jag ha ruskigt skoj i bageriet. Som på den gamla goda tiden.
På kvällen ser jag fram emot en liten soft after work. Ser framförallt emot att träffa Beda! 
På lördag är det lagfest. Ska fixa och dona med mat m.m.
Sedan ser jag fram emot en go kväll, galen kväll. Det lyckas alltid bli galet det är lagfester, gooodie.


Jacka "Smith" - Army

Onödigt att frysa på vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0