Proppmätt !

Ligger i min säng med ruskigt gooo musik i lurarna.
Pratade precis länge i telefon med min kära vän Beda.
Du är galet härlig ibland fina, fina människa!
Idag var min kära vän Therese härpå middag. Jag lagade till en god rätt med fläskytterfilé, blev faktiskt ruskigt gott! Therese hade köpt med sig en fiin efterrätt; glass, banan, chokladsås, maränger och grädde. Mumma. Efter allt detta + en efterlängtad kopp kaffe blev det ruskig matkoma i soffan.
En himla mysig kväll i alla fall.
I morgon ska jag träffa Anna Sugar Zetterlund. Vi ska försöka lösa "Asien-filmerna" en gång för alla.
Sedan sticker jag direkt till träningen på Vallen.
Idag var det riktigt kallt, förmodligen samma i morgon = varma kläder att träna i.
Skulle egentligen stuckit hem någon gång denna veckan, men får inte tid.
Nästa vecka blir också svårt. Måste träffa min hund. I söndags när vi firade far var hundarna med till Partille.
Då kramade jag om min fina, fina Zantos många gånger.
Önskar av hela mitt hjärta att jag kunde se han varje dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0