Vill.





Hösten testar mina gränser.


Mörkt hela dagarna.
trött innan jobbet, trött när jag jobbar, trött efter jobbet.
Dock piggas jag ständigt till liv av en rad goa arbetskollegor.
Älskar kommentaren: "Det finns bara kärlek i den kroppen"

Fint sagt.
Men man har sina "up and downs".
Det är lite down nu.
Men i morgon ska jag möta Jossan i stan. Jag vill fika i timmar och bara umgås med henne. Saknar dig.
Det ska bli ruskigt härligt att träffa henne.
Snart är jag på nya jobbet och det innebär att det blir mer tid att träffas, lovley!

Fick ett samtal av mamma idag.
Ett helt vanligt samtal, men jag tyckte att det var lite jobbigt på ett sätt.

"Jag saknar er..."
"Vi saknar dig med"

Har de senaste månaderna inte varit där ute så ofta som jag brukar. Jobbet ställer till det för mig.
Min hund....saknar min hund. Vill se honom minst en gång i veckan!
Fasiken, jävla skit...vad jag saknar honom.
Det är även riktigt skönt att lämna allt och åka hem, ute på landet. Mobilen brukar ligga på ett ställe och ibland glömmer jag av den helt och hållet. Gott.











Jag har ett fett problem.
Mina element är kalla, inte helt, men nästan. Det är kallt här hemma.
Måste tömma dom på luft. Skulle göra det förut men visste inte vilken skruv jag skulle skruva på, haha.
Ville inte ringa hem, det var för sent.
Så nu har jag klätt på mig ordentligt för natten, jag tål allt!

Så nu har jag avlastat mina lite deppiga, griniga tankar här. Härligt.
Nu ska jag kika på Harry Potter 3.
Såg första filmen häromdagen med Rebecca. Kunde inte sluta kika, så nu kör jag ett race. Ska se alla filmerna!

Over and out.



Kommentarer
Postat av: Anna

Det är skönt att skriva av sig. Jag har också en jobbig period. Känner igen allt du skriver. Den STÄNDIGA tröttheten, mörkret och saknaden efter familjen. Håller mig uppe med tanken att jag vet att det blir bättre och bra glad musik :)

Stor kram till dig.

2011-11-25 @ 17:25:36
URL: http://annasmyckeform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0