Beautiful mornin!

Idag sov jag fantastiskt länge. Det var underbart och något man borde göra oftare.

Runt 12 får jag ett samtal av Rebecca. Vi beslutar att ha en liten picknick i det fins vädret.
Kokar upp lite mjölk, kakao och socker. Fixar några mackor med falukorv på.

Sätter oss vid bryggan och njuter av solen till fullo, helt underbart.
Nu har jag fixat lite tvätt m.m.
Ska strax börja laga mat åt mig och Viktor.
Ikväll ska vi båda fjanta oss på fotbollsplanen, lillebror ska nämnligen följa med.
Ska bli skoj!

Längtar, längtar till helgen. Är omringad av goa personer hela helgen, kan inte bli bättre.
På lördag spelar vi en grymt viktig match.
Redan nervös....

Men nu ska jag dricka mitt goa kaffe och fixa lite här hemma.
Over and Out.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0