Dagarna vi minns.

Söndag.
Tröttheten tar gott på mig nu.

Vilken vecka det har varit.
Den blev inte alls som jag trodde.
Det blev 2 fina kvällar mitt i veckan.
En av dom var i tisdags när Rebecca räddade mig. Vi drog och käkade.
Det blev en riktigt fet nota, men ack så trevligt vi hade med god mat på tallriken och fin dricka i glasen.
En lugn middag ledde till några öl i staden.
Natten blev rolig och inte alls som jag trodde.
Kl 5 somnade vi in som två små barn i min säng.
Onsdag bestod av Ullared hela dagen lång. Min lediga dag på att bra tag, men den gick väldigt fort.

Det blev även en fin tapaskväll hemma hos mig i veckan.
Jag, Niclas, Rebecca och Jonas satt hos mig och drack öl medans vi åt smaskig mat.
Detblev sent och vi hade mycket trevligt.
Slutade med att ingen orkade gå och så alla slaggade hos mig.

Igår blev en intensiv dag.
Gick och klippte mig.
Känns fräscht och bra. Nu börjar jag få en OK färg på håret också, yeah!
Runt 16 drog vi upp till lokalen där vi skulle ha kräftskiva med jobbet.
Vi pyntade och fixade innan alla goa glada medarbetare kom!
En gooo kväll!
Vi var ett gäng som åkte in till stan, men jag gick aldrig in på något ställe, åkte hem igen.

Det var dock inte lika kul att ståi lokalen och städa i morse runt 9.
Men fint blev det !
Sedan körde vi och handlade frukost.
Hemma hos Sundberg satt vi alla 4 och åt en riktigt lyxfrulle!

Sedan fick man börja tagga inför match.
Vinst blev det mot Jitex, som vi förlorade mot sist, niiiice!

Nu har jag ätit en goo middag och ska nana.
Over and out.



Jag och Juffi på kräftskivan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0