Häftig känsla.






Är ledig idag.
Det ändå som står på schemat är tvätta och match ikväll = väldigt mycket tid över.
Det var ett tag sedan man hade den känslan, så härligt!

Vaknade runt 10 och åt en lång god frukost. EN bra frulle var det också, måste ladda inför matchen ikväll!
Sedan blev det en blåsig cykeltur för att lämna nyckeln till lokalen som vi hyrde på kräftskivan.

Igår hade jag en fantastiskt trevlig eftermiddag med mycket fika.
Sedan skulle jag handla på jobbet innan jag skulle hem och ta det lugnt och somna tidigt.
Det var D:s fördelsedag men jag hade övervägt att inte följa med ut eftersom jag var så trött.
På jobbet mötte jag Rebecca. Hon sa att hon åker in om jag åker in. Haha faaaaasiken.
Sedan fick jag stanna lite längre på jobbet än jag trodde pga andra orsaker, men det var helt OK för mig.

Rebecca slutade 20:30.
Vi köpte glass och jag sa "okeeeej, vi åker in då. Men bara 1 öl, är dödstrött + match imorrn".
Hem till mig snabbt och slänga in allt jag köpt i kylen, pudra näsan och sticka.
Kvällen blev inte som planerad.
2 öl blev det och jag var verkligen med om ordspråket "Guuuud vad världen är liten".
Ibland är det allt bra komiskt asså...haha.

Var hemma ganska tidigt.
Hade lite nattgäster som sov över.
Jag var en väldigt god människa och offrade min älskade sängplats.
Tog mitt duntäcke och favoritkudden till soffan, där jag somnade som en stock....

I morse hade jag föresten underbar läsning i Partille Tidning.
De skrev ett litet inslag om Jitex-matchen.
Tråkigt att de var på den matchen, inte den bästa precis.
Men ikväll...
Ikväll är det en väldigt viktig match.
2 matcher kvar, vi ligger 2:a och måste hålla oss där för att kvala in till div.3.
Om vi får kvala möter vi antingen Kungälv eller Hisingsbacka.
Vi har derbyt idag mot Utbynäs(loooosa sist med 5-1) och topplaget Hovås/Billdal.
Tuffa matcher med viktiga poäng.
Jag är så närvös bara....usch.



Fiiiiint äre:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0