Jag hjärta min säng.

Runt 6-tiden i morse ringer ett alarm. Tackar gudarna att det alarmet inte var ämnat till dig.
Det är stackars Jonas som ska jobba.
Jonas startar som nummer 1.

Ibland när ett gäng med folk är lite extra sociala och inte åker hem, får de sova här.
Lite kul att se hur alla lycka få plats i min lilla lya.
Oftast ska folk upp och jobba.
En efter en trappar av.

Niclas var nummer 2, Rebecca nummer 4 och jag gick sist ut som nummer 4.
Innan Rebecca gick hann vi äta vi kärleksfull frulle med julskinkan på mackan och varsin kopp te, underbart!

Det var en go kväll som blev till en lång natt.
Nu ska jag kika på slutet av "My sisters keeper".
Kommer väll böla som en bäbis som vanligt...

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0