Kaffe? Nä, en latte.

Idag tog jag den längsta powernapen på år och dar.
Kroppen tyckte nog att den behövde det.
Helt urladdad var jag, kände likadant igår.

Missade tyvärr en eftermiddag med mina kära gamle vänner, blev riktigt bitter.
Hoppas att vi ses på lördag istället :)

Jag var så slö idag,middagen blev klar strax efter 21.

Ligger i soffan och spelar lite TV-spel för att bli trött. Men kroppen vill ej sova.
Får ett fint samtal.
En stund senare dricker jag en spontan-latte.
Fint att åka och dricka kaffe så mitt i natten.
Nu är jag hemma och ska försöka sova.

I morgon är det jobb 7-16.30.
Sedan får vi se vad som händer....


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken fin mössa! Har du köpt den i år och i så fall var?

Kramis

2011-10-28 @ 07:38:32
URL: http://annasmyckeform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0