Lovley Sunday!

Idag slutade jag jobba tidigt.
Kom hem och var dödstrött.
Skulle "vila" en stund.
Men när jag krypit ner i sängen sov jag som en stock. Det var ljuvligt.
2-3 timmar senare var jag tvungen att dra bort täcket och stiga upp.
En ruskigt jobba känsla. Det var så varmt och gott i min säng.
Tog en go kvällspromenad, kallt som sjutton var det.
Handlade lite middag och gick hem.

Idag testade jag en ny produkt från Abba.
Det är en tomat och örtsås. Denna häller du över några laxfileér och sedan rätt in i ugnen.
Till detta har man lite färsk pasta.
Jag toppade laxen med citron, trattkantareller, permesan och färska tomater.
Det blev en ljuvlig middag.
God lunch på jobbet i morgon då!

Nu ska jag kika klart på The Reader, sedan nana.
I morgon är det jobb och sedan får man sticka direkt till träningen.

Fullt ös hela dagen, fast det är bara bra.
Det är lite för mycket runt omkring nu som snurrar till det i huvudet på mig.
Förhoppningsvis löser sig det mesta snart :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0