Zero power.

4/10

Plan A blev inställd.
Då sattsade jag på plan B.
Men efter mycket "om" och "men" valde vi att klämma in det i morgon mellan jobbet och träningen.
Tur var väll detta.
De sista timmarna på jobbet idag tog kål på mig. Hade tagit några timmar extra för Jonas idag också.
Kände att kroppen inte alls ville sammarbeta.
Var egentligen ledig i morgon. Men nu ska jag jobba iaf, 08:30-17.
Där försvann min lediga dag...
Men nästa vecka ser bättre ut, gilla!


När jag kom hem idag runt 19-tiden gjorde jag en enkel middag.
Under tiden fixade jag med småsaker här hemma.
När allt tillslut var klart kröp jag ner under täcket, drog fram fram mitt sängbord med tallriken på och
sedan blev det en go film på det hela. 

Kvällen har verkligen susat förbi, vart tog alla timmarna vägen!?...

Ruskigt gott att kika på film,
men...
Hade hellre föredragit plan A ikväll.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0