Dagens WTF?!

Går till Partille Tidning.
Partilles ända damlag.
Det laget det går bäst för i hela Partille Kommun.
Vad får vi för uppmärksamhet i tidningen? Nada.
Det blev en liten, liten text. "....säger Jessica Szanto".
Suck...

Jaja, nu ger vi järnet de sista matcherna!
Vi ligger på delat 3:e plats med Jitex.
Vi har fortfarande spelat mindre matcher än de andra lagen. Go, go, gooo!

Denna dagen tog förövrigt slut på de mesta av mina krafter.
Jobb 6-17. Hoppade runt på varenda avdelning idag kändes det som, kul med lite snörrigt.
17:05. Johanna hämtar upp mig. Dags för ljusparty hemma hos Maria.
Lekte lite med hennes urgulliga barn.
20:30 åker vi därifrån. Stannar och handlar lite.
Hemmma. Fick ett ryck och rensade lite i mitt förråd. Har fortfarande kläer jag ej packat upp, hihi.
Sedan ska det lagas mat.
Jag så hungrig att jag mådde illa. Men mat måste man ha! Lagade ihop en suverän pastarätt med smörstekta kantareller från Hålanda. Fy sjutton vad gott! Nu har man matlåda till imorrn också.

I morgon är det jobba 08:30-20.00 i delin. Lång dag igen. Har bestämt frukost-date på jobbet med Sugar innan jag börjar jobba.
På kvällen blir det bio. Sedan ska jag förhoppningsvis träffa min käre gamle vän Marcooo, kanske en öl eller två?
Men det får inte bli för sent för Jessica, extraträning är inlagd på lördag. Ska bli gött! Tajmar perfekt innan jobbet börjar.
Ibland pusslar jag ihop mitt liv ganska bra.

Nästa lediga dag är den 29:e, nu kör vi järnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0