Enyoy the situation.

Efter en riktigt kul träning i stormen var det skönt med en varm dusch.
Ikväll har jag lyxat till det lite. Har handlat lite ost som jag äter med lite kex. Har även kokat upp en stor kopp te med honung.
Skämmer bort mig själv lite.
Till middag gjorde jag en ruskigt god soppa.

I morgon är det sovmörra. Men ska passa på att tvätta och försöka hinna träna innan jobbet. Men det viktigaste är att jag hinner med min finfrukost.
Frukost är det absolut bästa målet på dagen, älskar det!
Om jag har tid sitter jag gärna länge. Kanske läser tidningen eller kikar på något soft morgonprogram.
Det som brukar vara på frukostbrickan är allt från kokade ägg, havregrynsgröt, flingor, mannagrynsgröt, omelett, kaffe, jouice och te.
I morgon blir det nog 1 kokat ägg, havregrynsgröt, en kopp kaffe och lite jouice. Sweet.

Idag när jag åt middag fick jag ett samtal från Leif som jobbar för Partille Tidning.
Han ville höra om gårdagens match. Och det fick han banne mig göra!
Vinsten var oerhört viktig för mig och flickorna. Sist åkte vi på storstryk med 5-1 på bortaplan.
Jag var fortfarande utomlands och hade ingen större koll på hur de spelade.
Hade hört att de är snabba och tekniska, och visst var de det!
Men efter en otrolig inställning och fantastiskt spel hade de ingen större chans.
Vi höll det tätt där bak och anfallsmässigt var det de bästa vi spelat hitills.
Det var lite kul att det blev tjaffs på läktaren mellan de olika lagen både under och efter match.

Nu går det bra.
Det var lätt värt att ta ut en semesterdag för att få spela matchen.
På onsdag möter vi Stenkullen. Har även då tagit ledigt från jobbet.
På söndag möter vi IF Väster, och ännu en gång måste jag lösa jobbet.
Men förhoppningsvis blir det värt det, vilket jag tror ganska starkt.
Jag ska inte säga för mycket, men dessa två matcherna denna veckan ska bara handla om vinst.



Bild från 09, mot Öckerö.



Goda tider när vi gick obesegrade upp till div 3.



Vinst i år.



Go vinst från i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0