Gourmet tösa!

Kom hem från jobbet för en stund sedan.
Sätter på TV:n och slänger mig i soffan och "känner av läget".
Är konstigt nog inte trött.
Har jobbat alldeles för många dagar i rad egentligen, men mår prima!
Jobbar hela helgen. Självklart händer allt roligt då.
Missar två trevliga händelser idag, det är riktigt, riktigt trökigt.

Idag fick jag med mig lite "prover" hem från delikatessen som en leverantör lämnat.
Har nu tagit fram detta som jag ska småäta på tillsammans med lite keso, mumma!

Nu de närmsta 4 dagarna jobbar jag i delikatessen. Kom förbi och köp lite fina pålägg vettja!

Nu ska jag kika på Idol, fast vet redan att Maikel gott vidare dock, men måste se det!
Sedan blire film, Thor. Hört att det ska vara kass, men jag ska ge den en chans.

Over and Out.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0