Jessica Persika Päronpung

Idag hade jag ett gott pass på jobbet. Öppnade delikatessen.
Gick la bra, dock mycket folk! Jag hade legat hemma och myst i sängen om jag vart ledig.

När jag slutat jobba fick jag en energikick från gud vet jag. Blev glad och skratatde åt det mesta.
Handlade lite innan jag drog hem.
Kom hem, bytte om till otroligt soft klädsel, kröp ner i sängen.
På några sekunder sögs aöö energi ur mig och jag skulle kunna nu i detta ögonblick kunna somna sittandes.

Kl 19 är det träning.
Jag kan nu alltså utan dåligt samvete krypa ner under mitt varma duntäcke och slumra in till en go film.
Gilla läget.

Föresten!
Hade en riktigt go och givande fika med min käre vän igår.
Insåg mitt i vårat samtal att jag är ruskigt rastlös där jag står just nu i livet. Djupa ord...
Jag är inne i ett skede där jag tycker att något borde hända.
Jag är inne i ett vardagsmönster nu och dagarna rusar förbi.
Blir lite orolig och förvirrad att tiden går så fort.
Jag vill att tiden ska gå fort på ett sätt, men på ett annat vill jag bara att det ska sakta ner. Jag hinner inte med.
Som vanligt är Jessica velig och disträ.

Såg föresten att flygpriserna till Bali nu sjunkit 1000 kr billigare, sweeet.
Den stora frågan är bara när ska man åka hem.....?
Det blir i alla fall en öppen flygbiljett, ifall ifall.
Jobbet på skolan är 10 mars- 1 juni. Men möter folk upp mig tackar jag inte nej till att resa vidare.

Sedan får jag åka hem och ta några vuxenpoäng....Plugga.
Jag kan inte lattja runt hela livet och tro att jag är bara barnet.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0