Närodlat.

Måste bara börja med att skriva vinst. Nu går det riktigt bra i tabellen.

Idag fick jag en trevlig "goodie-bag" av mom.
Fick torkade trattisar, färska kantareller och en kruka med hemodlad basilika.
Ser fram emot mina middagar de närmaste...fy sjutton vad gott.
Hade en käck bild, men den ville inte hittas. Kokko...

Nu är Breaking News slut.
Dags att försöka nana. Klockan ringer strax innan 5.
I morgon blir en lång dag.
Jobb 6.00-17.00
På kvällen är jag bjuden hem till Maria, trevligt trevligt!





Idag var mamma och Zantos och kollade på matchen.
Nu ser jag inte honom på flera veckor eftersom jag jobbar så mycket. Känns inte riktigt OK.


Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0