En bild säger mer än tusen ord.

Sitter just nu och avslutar mitt "Asian-dokument".
Detta ska jag skicka till några polare som ska ut och resa.
Skriver om Bali nu, sista anhalten. Men också den det finns mest att skriva om.
Därför får ni lite pictures därifrån. Punkt slut.


Fina, fina Bali....
En dag syns vi snart igen.



Gili trawangan.




Gili Trawangan.


Kuta Beach.




Gili Trawangan.


Uluwatu.


Moppe tur för att fika lite, Uluwatu.



Leker i poolen, Uluwatu.



Första surflektionen, Kuta Beach.



Jag fyller 22, firas på Bounty, Kuta.



Jag och Petra har vattenkrig, Uluwatu.



Hänger på Surfers Bar med Nicko & Lhexy.



Raftar.



Leker "Fings" som kanadensarna lärde oss.



Gav bort våran boll till barnen på stranden, men först skulle det liras lite med kidsen. Nusa Dua.



Petra fixar drinkarna på Bounty, Kuta.



Blev kär på stranden i Nusa Dua.



Jag ska tvätta bort sminken en natt i Uluwatu. Då åker hela handfatet ner. "Hallååååå, hjääälp!". Kunde knappt hålla det öppe för magen gjorde så ont av allt skratt samtidigt som det svider i ögonen pga allt skum som fortfarande är kvar.



Ett smultronställe i Uluwatu, Balangan Beach.



Gillar farmors hatt.



Vi var helt säkra på att petra fick plats i Emmas väska, men ack nej som vi bedrog oss!



"One night In Kuta". Då kan håret se ut såhär. Men Sugar Mama löser det.



Sugar löser allt.



Anna kör partytricket genom hela Asien, här på Gili Trawangan.



Förfest i vårat lilla hus på Gili. Öl, Charader, go musik och pannlampa. Soft.



Cykeltur, Gili.



Uppladdat.



Balangan Beach. Vi flög som kottar.



Soft hus vi hyrde på Bali.



Snoooklinn tour.



Utomhus-badrum på Gili. Like.



Tränar lite ute på öarna.



Petra as a burger. Skrattade så att jag fick ont i ryggen. Men det är smällar man får ta.



Gili.



Fjantar oss i Uluwatu.



En lessen Jessica som packar eftersom hon ska åka hem till Sverige igen.



Ljuvliga tider.
Detta slår det mesta mina vänner. Om ni får chansen, stick.






Kommentarer
Postat av: Em

Heeeeeej,



fan va kul med bali. Ska åka dit nästa termin! tips?!??!?! vore bäääst

2011-11-24 @ 19:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0