Skulle kanske hoppat kaffet?

Jag kan inte sova.

Skulle inte köpt kaffe.
Egentligen är jag nog övertrött.
Snart äre onsdag, och då är jag ledig!

Måste ju skriva att vi vannigår mot Floda. 8:e raka segern = 2:a plats.
3 matcher kvar och vi måste vinna alla för tt ha en chans att kvala upp till div 3.
Vi har dock 3 tuffa matcher kvar. Jag lever på hoppet!

Idag blev det ett långpass. Blev inringd tidigare. Skulle egentligen fikat med töserna, men ack nej.
Känner att det är no life för mig just nu.
Måste träffa lite folk.
Ska försöka lösa det i helgen :)

Nu blire musik och ett tappert försök till sömn.
Over and Out.

Somnar bland annat till denna gooer låten. Det är min "gå-till-jobbet-låt".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0