God morgon!

Bara jag och papps  är vakna.
Har ätit en god frukost med nybakat bröd och en kopp kaffe ute i solen.

Nu ska jag in och byta om, dags för promenad med douggies.
Igår tog vi med oss fika och körde bort med två bilar mot Holmevattnet som ligger längst in på vår gata.

Jag skulle bada, men hade inte bytt om ännu. Jag går runt i vattnet med kläder på mig, känner lite bara. Mamma frågar om jag hade mobilen på mig. jag hinner knappt säga "nope" innan lillebror kommer i full kareta och puttar i mig, den jäveln!
Det slutar med att alla badar.
Sedan värmer vi oss med kaffe och mammas hembakade muffins.
När vi kom hem blev det go middag och sedan satt vi och spelade spel hela kvällen.
Mycket bra dag.

Idag åker jag hem ganska tidigt. Ska städa det sista en tjej kommer för att kika på min lägenhet.
Men nu ska jag kila.

Cya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0