Hey!

Sakta men säkert går det framåt.

Igår hade Niklas besök av en mäklare och idag ska jag ha en andra visning på min lägenhet.

Jag vill bara ha ett datum nu när jag vet när någon kan flytta in i min lägenhet, då kan man börja planera.

Oavsett blir det inte allt för många månader som vi tillfälligt bor hos Niklas. Det finns bara ett FETT problem. Snubben gillar kläder och är ägare till ca 2874389 jackor. Han har en fin klädkammare, som är full. Vi skulle aldrig kunnat dela på den.

Men jag funderar på att köpa en klädstång och hänga så mycket som möjligt. Sedan har vi resten förvarat i lådor i en hylla.

RIGGA Klädställning IKEA Du kan justera höjden på klädställningen efter dina behov.

 

Nu ska jag börja bli av med lite saker från mig. Ska sälja min soffa och mitt köksbord.

När det gäller sängmöbler har jag redan bestämt hur det ska vara där. Vi ska ha mina sängmöbler. Älskar dom! Och har slitit många timmar(i min 1:a) med att få dom precis som de ser ut idag. Det skall investeras i en ny go madrass bara, roliga pengar…

 

 

 

 

Jag kommer aldrig göra detta i en 1:a igen...

 

I morgon skall jag träffa mina fotbollsflickor igen. Jag kollade om några ville träffas och lattja, och visst vill dom det! Go känsla att få ta fram fotbollsskorna igen efter några veckors avbrott.

 

Nu sa bussen "Lilla Torget", dags att stiga av.


Kommentarer
Postat av: AnnaSmyckeform

Du har det så fint! Förstår att du vill behålla dina sängmöbler. Var har du köpt byrån?

Kram!

2012-08-09 @ 07:54:02
URL: http://annasmyckeform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0