Jag är ett freak.





Idag lämnade vi in papperna, nu är lägenheten påskriven. Känns lite overkligt fortfarande.
Igår tjuvkikade jag lite när jag körde förbi. Bakom lite bygg-prylar kunde jag se vår balkong. Det var en bra balkong, vilken tur. Annars hade vi fått lägga ner hela skiten.

Tänk att stackars Niklas ska flytta ihop med freaket Jessica. Men ack vad tråkigt det hade vart om jag vart alldeles "vanlig" och tråkig. Han behöver någon som mig, och jag behöver någon som honom, thats it!
Föresten är han också ett freak, det är kul.

Nu längtar jag tills jag är hemma och maten är redo att ätas. Ikväll ska jag banne mig inte göra något ansträngande. Jag är trött, sover allt för lite. Men vem fan gör inte det egentligen?
Planen för "världens-slappaste-fredag" lyder: Jag drar hem till Niklas. Vi åker och handlar.
Han lagar mat, jag gör .... något annat vettigt under tiden, vi dukar upp framför TV:n.

Bra grajor på TV ikväll: "Vad blir det för mat", "Top Gear", och "Jamie Oliver".

Maten: Vi ska göra quesadillas. Eller helt ärligt, Niklas gör dom. Jag har inte en chans i köket när vi skall göra detta. Jag brukar typ....diska eller något annat. Det är hans "holy"-thing, jag låter det vara så, för dom är fruktansvärt goda!

I helgen måste jag städa, nu skall jag ha visningar på min lägenhet. Jag ska gå runt som en riktigt mäklare i mitt penthouse, freakin awsome!
I övrigt i helgen så ska det tränas, lunchas, kolla ÖIF-BJD derby, kanske åka till Hålanda och bara ha det allmänt fint.




Haha  kolla in denna. Har ett svagt minne att jag själv gjort samma dumma sak, fast satt kvar ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0