Weekend

Helgen tog slut fort, men ack så bra den var.

 

På fredag hade vi öl-mys hemma i Niklas lägenhet. Det var jag, Niklas, Elin och Stephanie.

Det blev handboll, thai-mat, öl, godis och chips.

Niklas gick ut på stan, tjejerna var kvar och tjötade. Hela situationen var egenligen lite lustig eftersom jag och mina polare var kvar, ägarn drog ut på stan. Då slog tanken mig: ”Shit pommes, jag kommer ju för fan att bo här snart, i Kallebäck”.

Det blir spännande. Jag och Niklas, Freak + Freak, kommer bo på 34 kvm. Men om vi har lyckats att bo i min lya på 40 kvm så löser vi nog detta med bravur.

På tisdag ska vi på visning uppe i Öjersjö Lycka, spännande! Idag var Niklas hos mäklaren och skrev kontrakt, nu ska det säljas!

Det blev Hålanda i helgen också. Vi hade väll pratat om att åka dit. Men Niklas bestämde sig snabbt i lördags ca 02:00 när han med lite snesteg kom in i lägenheten.

”I morgon åker vi till Hålanda, jag ska inte vara i Göteborg, jag ska inte ha sprit.”

Jag tittar på honom och förstår helt ärligt inte hur jag ska tolka detta. Då gör man som vanligt. ”Ja, absolut, vi löser det i morgon”.

 

Solen skiner och vi åker till Angered…

Vi ska kolla på match. Herrlaget i Öjersjö. Ser första halvlek, sedan kör vi mot landsbygden.

Vi fick en fin kväll. Vi åkte en sväng till sjön och satt på utsidan långt in på kvällen.

Söndagen gick åt till att meka med Niklas bil, eller pappa mekade med pappas bil.

 

Nu är jag på väg upp till Landvetter för att möte Rebecca. Vi ska ut en tur med Fridas häst. Gott väder och lite fika på det, himla gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0