Flytten klar!

Sitter nu på svingeln och väntar på bussen. I handen har jag en go kaffe, den första sedan tisdags morse.
Idag har jag hjälpt Anna att flytta. Hon ska bli inneboende hos Pernilla, i hennes stoooora lya.
Efter flytten blev det lite smarrig lunch som Pernilla fixat.

Nu ska jag hem. Eller först till Allum. Måste köpa strumpbyxor... Alla går ju sönder!
Ikväll ska vi dricka lite gott hemma hos Pernilla och Anna. Sedan sk vi ut :)
Jag hoppas verkligen att jag hänger med ut. Idag mår jag väldigt bra men mitt illamående vill inte ge sig, är man skengravid kanske ? Höhö. Fy.

Om jag hinner ska jag sova en stund innan jag sticker ikväll. Jag har kommit in i en farlig rutin, men jag är trött heeela tiden.
Men nu är det dags att återgå till det normala, punkt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0