Happyface!

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite. Läser just nu Mia Skäringers första bok "dyngkåt och hur helig som helst".
Älskar den.

Idag när jag kom hem fick jag 15 min över innan det var dags att sticka på träningen. Dags att utnyttja som väl. Ner under täcket och vila ögonen. Men det var inte ens värt det, för det var hemskt att gå upp och ta på sig underställ och veta att man ska vara ute och fjanta sig strax på planen.
Men innan dess hade vi ett viktigt möte framför oss. Har varit stressad över detta ett tag nu.
Vi är ändå mycket folk, trotts detta förstår jag att tränarna måste ha vissa krav.

Men kvällen blev riktigt lyckad. En stor trupp + lite nytt folk. Mer verkar vara på ingång. Gilla.
Det blev en go träning ute i snön.
När jag kommer hem är jag uppe i varv, inte trött alls. Inser att jag måste lösa matlåda. Tar det jag har hemma och gör en galet god soppa med nudlar och bland annat lite squash i, lite kryddig blev den också. Mumma!

I morgon ska jag göra en undersökning på Droppen inne i Nordstan, förhoppningsvis får jag i framtiden lämna blod :)
Sedn ska jag träffa Walle! Goa goa Walle, som saknat dig! Vi två har verkligen svårt att ses. Men när vi väl ses fikar vi i timmar och pratar om allt mellan himmel och jord.

Dags att nana.



Idag åt jag suchi till middag, för de som bryr sig. Kan äta sushi jämt. Gött. Jobbig bild också. Där hade man en go färg, nu är jag lite blek som sushipaketet. Ge mig sol och värme, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0