Hej då helg, var hälsad du nya vecka!

Det var denna helgen det.
Idag blev det mannagrynsgröt till middag, suveränt!
Matlådan till i morgon är också fixad, goodie!

Helgen har bestått av trevligt umgänge, fotboll och en mycket slapp söndag som avslutades med ett möte uppe i klubbstugan på kvällen.

Kikar på Seven Pounds nu. Fin film.
När jag ser på denna filmen tänker jag på 1000 olika saker.
Känner bara för att skriva om allt, men hade dock varit fruktansvärt tråkigt att läsa. En lång text med obegripliga meningar som endast jag skulle förstå och kunna tyda.
Man det kanske skulle bli charmen med det hela?


Men det finns ändå något i mitt huvud som tar mest plats.
Tankar som "Men, varför, varför inte, kanske, kanske inte, ja, nej".
Dig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0