Hemma (gammalt inlägg)

Tro det eller ej, men jag ligger nu i en säng hemma i Hålanda. Pepsi ligger och värmer mina fötter, Zantos ligger och småsnarkar precis bredvid sängen.
Idag tog jag mig i kragen och stekte pannkakor efter ännu en powernap.
Jag åt i soffan och kikade på TV. Mätt och belåten lägger jag mig ner för att kolla på datorn vad nästa TV-program är.

Mer minns jag inte.
Vaknar sedan strax efter 22 av ett sms. alltså hade jag totaldäckat i soffan. Jag plockar snabbt undan och kryper ber i sängen istället, med kläder på haha.
Vaknar kl 23 av att mamma ringer. "vill du åka med hem till Hålanda?"
Oja.
Päronen hade vart på Tomas Ledin och skulle köra hemåt. De var så snälla att de kom och hämtade mig.
Jag körde zombie-mode hela vägen hem i bilen.

Men nu är jag här. Värktabletterna börjar värka, dags att sova ... Igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0