Rastlös & kraftlös

Ligger i min säng, har gjort det hela kvällen igår, hela natten och hela dagen idag. Är sjuk.
Blir så rastlös, men orkar inte ett dugg.
Måste köpa mjölk. Åt mannagrynsgröt i morse runt 6, det slank ner gott i halsen. Men nu är mjölken slut och de andra sakerna här hemma går inte att äta, halsen är så go och svullen.
Det tråkigaste med att bo själv är att man är verkligen totalt själv när man är sjuk.
När man bodde hemma kom alla hem på eftermiddagen, då blev det lite sällskap. Även om man kanske inte är det mest pratglada just nu så är det skönt med folk runt omkring sig.
Igår fick jag dock sällskap av en stackars själ, men jag blev glad :)
Igår ställde jag mig till och med och gjorde egna köttbullar och till middag blev det köttbullar, potatis och brunsås. Mosade allt till en sörja och fick mat i magen.
Idag går inte ens den sörjan ner... Ne nu ska jag sluta grina och ta mig i kragen för att handla mjölk. Funderar på att kanske köpa glass också, kallt och gott för halsen :)





Kommentarer
Postat av: Anna

Krya på dig, kram :)

2012-02-08 @ 22:38:26
URL: http://annasmyckeform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0