TGIF!

Nu har jag myst till det i sängen med en kopp te ett tag, snart dags att börja göra sig i ordning.
Denna veckan har gått ruskigt fort! Nu är det redan fredag, och fredagar gillar vi.

Efter jobbet idag ska jag möta min kära bror. Vi drar hem till mig en snabbis sedan åker vi hem till Hålanda.
Ikväll får vi besök av familjen Nordström från Ystad, himla trevligt!

I morgon bitti sitter jag och Viktor med två termosmuggar i bilen på väg till Partille. Det är nämnligen fotbollscup med jobbet som gäller. På något sätt ska vi få på killarna Öjersjö IF:s damlags tröjor, ska bli väldigt spännande.

Sedan kör jag hemåt mot mitt Hålanda igen. Kvällen ska spenderas med min syster och tre gullungar som vi ska vara barnvakt till. Nu ska det lekas hela kvällen lång!

På söndag ska det liras hockey! Tjejerna och tränarna från laget ska lira hockey på dammen, då är det fight!

Min helg i korthet. Har lite smått och gott att se fram emot.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0