Uppe med tuppen!

Sitter här i sängen med mitt tjocka duntäcke.
Har hunnit göra en del nu på morgonen.
Under tiden som jag kokade ägg till frukost fixade jag lite kyckling som jag stekte till och sedan la in i ugnen tillsammans med sparris och tomat. Sedan tog jag och blandade pasta och min hemmagjorda pesto som just nu står i kylen och gottar sig.

Men nu är det snart dags att släppa täcket för att gå upp och fräsha till sig för jobbet.
Vet inte vad jag ska ta på mig idag. Det är så kallt ute, men jag är så trött på att jämt ha samma jacka dag ut och dag in.
Nu vill jag ha lite vår! Sol, brillor, fina skor och det ger mig ett happyface!
Helgen närmar sig med stormsteg, fint.


s.p.r.i.n.g.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0