100% quality time 1/1-2012

En ljuvlig söndag, inte många knop.
Efter jobbet och jag för det mestadels legat i min säng, och det var fantastiskt.
Det var många, många år sedan jag var nykter på nyår, det var inte helt fel ska jag säga.

I morgon är det jobb.
Min mobil jävlas med mig och vill inte ringa och väcka mig. Så nu har jag laddat ner en app på min mac, en väckarklocka. Men för säkerhetsskull ringer käre mor i morgon bitti också :)

Efter jobbet ska jag iväg och fixa min 4s, den kan minnsan man ställa alarmet på!
Sedan på kvällen anländer Jossan till mig. Vi ska ha en liten sleep over eftersom vi båda börjar 5:00 på tisdag då vi ska inventera.
Känner på mig att det kommer bli som ett litet fnittrigt pyjamasparty med lite god kvällsmat och te + någon töntig kärleksfilm.

Nu ska jag fortsätta kika på The Art of Flight, ruskigt fin film.
Ge mig lite snö och en bräda tack!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0