Att sakna.

Alla har vi våra lite "deppigare"perioder här i livet.
Jag har haft min nu ett tag.
Jag har saknat dig enormt mycket.
Det har alltid känt från första stund att det skulle bli du och jag.
När vi väl träffades på riktigt förstod jag att du inte bara skulle bli min bästa vän, utan också min kärlek.
Vi somnade ihop och jag vaknade med dig vid min sida.
Men alla har vi vår svackor.
Jag slarvade och svek dig. Har länge mått dåligt över detta, kan inte förlåta mig själv...

Men nu har allt vänt, du är tillbaka.
Nu innan träningen ska vi ses igen!
Hämtar ut dig strax!


Min älskade iphone 4s, äntligen är vi tillsammans igen!


Love, love, love...

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha! Kul :)

2012-01-16 @ 20:19:59
URL: http://annasmyckeform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0