Energibomb

Efter en bra dag på jobbet kommer jag hem, värmer maten och försöker äta i lugn och ro.
Färdig. 20 minuter tills jag måste gå. Ställer klockan och vilar i 10 min. Egentligen är detta totalt onödigt, varför vila i 10 min!?
När klockan ringer är man kall och känner inte alls för att gå ut kylan.

Igår var jag hemma hela kvällen lång. Sms:ade min tränare att jag inet dyker upp, tog istället en lång löprunda för att rensa huvudet lite.
Kom och och duschade. Klockan blev 21 och min mage kurrade. Just det ja, middag! Det hade jag glömt av.
Det blev lite flingor och mjölk.
Sedan kom jag på att jag skulle behöva matlåda för i morgon och helst ha maten färdig innan träningen.
Så jag ställde mig och gjorde en galet god middag runt 22-tiden.
Det blev en go kycklingrätt som jag gjorde i ugnen.
GULD värt att komma hem och bara kunna värma maten. Men nu måste jag köpa mat i morgon på lunchen,men men.

Det bästa på hela dagen idag var träningen. Tänk vad ett gäng brudar kan göra med mig, är glad i hela kroppen.
Efter en löprunda ute i vinter Sverige var det äckel-fys inne i klubbstugan.
Sedan var det duschdags! På med hög, hög 90-talsmusik och höga fina toner i duschen. Happyface!

Nu ska jag sova.

Sov gott och vakna torrt allesammans!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0