Gillar läget.

Vart och handlat.
Nu har jag gjort mig en riktigt smarrig sallad med chevréost, valnötter och lite honung, smaskens!
Köpte också en Pepsi Max, dricker som en galning. Är det ett tecken på en bra gårdag kanske?

Det blev en fin kväll igår, mycket folk, men ack så skoj!
Resultatet från kvällen blev kladdigt golv, en matta som har det mesta i sig, en något trasig byrå och sjukt mycket chips.
Jag har nog 4st chipspåsar över. Känns som om alla hade med sig chips.

Vi var ett litet gäng som drog ut. Vi skulle "börja" att sätta oss på något ställe och dricka öl. Men längre än så kom vi inte den kvällen... :)

Det var ändå rätt skönt att vakna upp och se att det ändå såg OK ut här hemma.
Jag skickade ut hela bunten med folk en bra stund innan bussen gick.
Sedan körde jag och Jossan ett race inne i lägenheten, det var guld.

Inga större ansträgningar idag. Men jag klagar inte, hade det bra ändå och gillade läget.

På ICA ska man få äta tårta i morgon. Har beställt två tårtor som är formade till röda hjärtan :)


I morgon är det dags.
Första dagen på nya jobbet och nu startar äntligen träningarna. Fy sjutton vad gött det ska bli!
Men nu ska jag åter krypa ner i sängen, äta lite god mat och titta på ännu en film.


Guuud så fint.



















Kommentarer
Postat av: Anna

Ska bli jättekul att följa ditt liv med nya jobbet :)

Kram!

2012-01-09 @ 10:48:47
URL: http://annasmyckeform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0