Give me a salmon burger, please!

Har krypit ner i sängen nu.
Trotts att det blev en liiite längre powernap förut idag har jag hunnit göra en hel del.
Nu är allt i prima skick här hemma.
Mina favoritljus är tända och en stor kopp med te står här på sängbordet, lovley!

Idag lagade jag laxburgare, alltid lika gott!
till det blev det en sallad med pesto och fetaost till.
Efter att ha mixat ihop lax, kryddor och lite lök stekte jag dom till biffar.
Direkt la jag på lite chevré och sedan creme fresh(smaksatt) och sedan vanlig topping som tomat, lök och sallad.
Till detta köpte jag ett av mina favoritbröd, kommer ej ihåg namnet.
Det är ett runt utländskt bröd som bara finns i vissa butiker, ligger i 2-tack.
Jag skar ut en bit och delade den på mitten, ner i rosten och sedan är de perfekta som bröd till biffen!


Ingen höjdarbild, men såhär såg det ut på ett ungefär:






Mätt och belåten fortsatte och städa lite här hemma. Rensade bland annat mitt avlopp i duschen, usch....
Men nu ska jag krypa ner i sängen, i min ensamhet dock....men men. Man kan inte få allt här i världen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0