Man försöker...

...vara duktig.
Jag försöker hitta en rutin i mitt nya liv, med mina nya jobbtider. Sakta men säkert börjar det arta sig.
Men det funkar inte i längden att laga mat klockan 22 för att lösa matlåda till jobbet.
Idag var jag hemma runt 22. Hade en mysig kväll hos Goofy. Började göra o ordning kycklingen som jag tog fram den korta stund jag var hemma innan jag stack idag.
Gjorde en av mina favoriter, kyckling i ugnen. Då ska filén vara stekt lite innan i goa kryddor och sedan innan den åker in i ugnen fyller man filén med godsaker som fetaost och pesto. In i en form, sparris runtomkring och sedan häller man skyn från stekningen över detta. Sedan kokar man lite qinoa, endast 5min! Under tiden mixar man ihop en god pesto blandning. Rör ner detta med qinoan + lite olivolja. Detta ska stå och svälla under natten. Idag la jag även i lite tomatklyftor som kommer vara ruskigt goda i morgon!

Mumms.

I
morgon efter jobbet blir det middag ute i staden med en fin blandning folk. Sedan ska det drickas öl, å vad jag längtar till min öl...




I morgon är det lillebrors kväll. Fint.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0