Soft.

Äter kvällsmat. Händer inte allt för ofta, men idag unnar jag mig det.
Sitter i sängen med hela mitt duntäcke virat kring mig. Det är något kasst program på TV:n.
Dricker jouicen ur paketet, väldigt kvinnligt.

I morgon börjar jag sent, 11. Slutar dock 21 = hela dagen försvinner.
Men det gör inte mig något, för jag har bara 2 dagar kvar nu.
Shit pommes, det har gått galet fort.
Jag var inte beredd på detta, hade inte alls planerat att det skulle bli såhär.
Men jag tror på ödet, så vi kör på.

Jag kommer sakna mina goa arbetspolare galet mycket. Sakna frukosten, lunchen, den sena rasten på kvällen.
Det är småsaker som man inser betyder mer än man tror.
För 6 år sedan klev 17-åriga Jessie in i omklädningsrummet. Då var man en tyst och lite blygsam tjej.
Nu är jag en av de tjötigaste på hela bygget.

Jag inser nog inte själv hur mycket ICA betyder för mig. Känns som om man är uppväxt där, och nu är det dags att klippa navelsträngen.
Man har gått igenom en hel del på det stället, både gott och ont.
Alla är verkligen fantastiska där borta. Det finns en del som är lite extra speciella, som ligger mig extra varmt om hjärtat.
Bageriet blev nog min favoritavdelning. Fina, fina tider med ruskigt goa människor.

Detta skapar en trygghet och det gillar man. Ibland gillar man det lite för mycket och stannar på samma plats.
Men jag måste vidare på ett eller annat vis, och så blev det.
Dags att ta nästa steg i livet. Räknas det som en vuxenpoäng kanske?

En sak är i alla fall säker.
Jag kommer att sakna dom.

Jag och Anna slog rekord i att göra en denna deg snabbast.









Bageri-häng med Kjellgren och Pramme




Sjukaste golfkursen...







Töserna




Soft kväll hemma hos Carita innan bowling





Sent på natten, men vi ser hyfsade ut ändå!





Myser till det hemma hos mig




Julfest på Hardrock.




Julfest







"Hej då Henke och Kalle" innan de for till Asien.





Jon antar utmaningen!




Julfest med min finaste vän




Cowboy-tema




10-års jubileum på Valand med Lasse Kronér som gäst.




Lirar lite boll.




Spontan-resa till Indien med Kiwi och Sugar





Ännu en go kväll









Ibland blev det både fotboll/jobbet på samma ställe




Allumfest på Trädgårn




Ute och stojjar




Hallon fyller 40








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0