Jag kommer att sakna dig

Jag kommer att sakna dig, men det är dags att gå vidare.
Det var i mitten på 2009 som vi knöt kontakt. Jag visste med en gång att detta skulle bli bra.
I min livssituation var det ett perfekt läge att träffa just dig.

Genom åren har vi gått igenom mycket tillsammans. Skratt, tårar, glädje, ilska, sorg, lycka.
Du är och kommer alltid att vara en stark favorit.

Men nu är det dags att ta nästa steg.
Vi har växt ifrån varandra, jag behöver något mer.
Nu har jag fått chansen, och har tagit den.

Jag hoppas att nästa person kommer ta hand om dig så bra som jag gjort. Annars kommer det svida i mitt hjärta.
Vi har några månader kvar ihop, sedan är det slut.

Tack för denna tiden min fina lägenhet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0