Hej då helgen!

Ligger i sängen. Är trött, kommer sova som en ängel.
Tänker tillbaka på helgen som gått. Det blev en ruskigt bra helg.

I fredags hängde jag med tjejerna. Vi drack öl och gott käk och pratade om det mesta. På kvällen blev det en sväng till Port De Solei.
Taxi till Oves, köpte gott käk.

Vaknar upp på lördags morgon, mår helt OK. Det första Niklas säger är "Shit, jag är fortfarande full". Hehe..kul för honom.
En stund senare kom Rasmus och hämtade oss.
Och helt plötsligt satt jag ute i solen och drack öl inne i staden med gott folk. Tack vare en sen "födelsedagspresent" från Micke var jag några timmar senare inne på Summerburst. Som grädden på moset blev det en go efterrät på det hela. Det blev en härlig kväll, med mycket öl.



Avicii_summerburst


Vaknade i morse och känner hur min andedräkt stinker bira. Vänder mig mot Niklas, samma sak där. Vi är slitna och bakis, gott! Efter att jag tjatat lite om hur sugen jag var på kebabrulle, tog vi på oss brillorna och gav oss in mot stan där vi åt god frulle.
Härligheten i det hela är att man har träning på kvällen. Jag kände bara för att ligga inne i ett mörkt rum och titta på film hela dagen. Men icke! Medans som andra gick och gottade sig på bio, satte jag mig på bussen till Partille.
En stund senare sprang jag runt på Vallen, och var fortfarande bakis.
Men nu känns det bra. Gött att röra lite på sig.

Nu ska jag läsa lite. Sedan ska jag banne mig nana.
I morgon är det jobbtill 17. Sedan är det samling till matchen 17:30. Det blir snabba ryck upp till Vallen.
Sedan är jag ledig på tisdag, för då tar lillan Titti studenten! Shit pommes vad stor hon har blivit, lilla Tittina...

Sov gott och vakna torrt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0