Köpenhamn

Sha!

Ligger på sängen med datorn på magen. Är på hotellrummet och ska snart nana.
Klockan ringde 04:45 i morse. 05:30 var man i taxin på väg till flyget. Nu är jag i Köpenhamn och har idag hälsat på alla mina kollegor på huvudkontoret, himla trevligt!
På kvällen blev det tapas och öl, gott.

Nu har jag kollat lite fotboll och pratat med min finaste.
Nu är jag så trött att jag inte orkar skriva...
I morgon flyger jag hem runt 17:00 och ska sticka till träningen med en gång. När jag kommer hem ska Niklas få den fetaste kramen!
Den lilla tid man får ibland är quality time!
På torsdag är de jobb och sedan åker jag direkt till Vallen för att spela match, gott.
Det är derby.... ÖIF-Utbynäs. Fajt, fajt!


Neee nu säger jag over and out.

Förresten, saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0